EDI, internettbestilling og sporing
EDI og internettbestilling er noe som definitivt er kommet for bli, og våre løsninger gjør det meget enkelt å både bestille transport og spore oppdrag.
Ved internettbestillinger kan man logge seg inn ved å skrive in brukernavn og passord i feltet til venster på siden. og selv bestille transport uten å måtte tenke på eventuelle telefonkø ved stor pågang.
En annen svært praktisk funksjon i denne modulen er sporingsfunksjonen, som gjør det meget enkelt å spore opp bestilte transportoppdrag, der man ser når oppdragene er bestilt, hentet og levert, samt at man ser signaturen og navnet til mottaker. Dette er gratistjenester som tilbys alle våre kunder.
Klikk her for å laste ned bruksanvisning til internettbestillingsmodulen.
Det er også mulig å integrere din bedrifts EDI løsning opp mot vårt system, noe som muliggjør en meget enkel og effektiv oversendelse og oppfølging av alle transportoppdrag.
Med tanke på brukervennlighet og hvilke muligheter internett / EDI bestillinger gir våre kunde, anbefaler vi på det sterkeste at flest mulig benytter seg av dette.
Hvis du ikke allerede har brukernavn/passord til internettbestillingssiden vår, eller du ønsker mer informasjon om internett eller EDI bestillinger, ber vi deg sende en henvendelse til post@247ekspress.no, så vil dette bli fulgt opp i løpet av kort tid.